Tarikh Cuti Panjang 2022 Untuk Rancang Percutian Keluarga

Tarikh Cuti Panjang 2022 Untuk Rancang Percutian Keluarga

Alhamdulillah, sudah beberapa hari kita menjejakkan kaki ke tahun baru. Tahun baru, semangat baru walaupun sudah pelbagai nama virus yang kita dah dengar sepanjang 2 tahun kita melalui fasa 'pandemic'. 

Kes harian Covid di Malaysia juga masih rendah dan terkawal berbanding penularan di luar negara. Dah ada yang mula merancang tahun ni nak bawa keluarga bercuti ke mana ke ? Kalau tak berani nak ke luar negara, dalam Malaysia pun ada banyak lokasi dan tempat-tempat menarik yang boleh kita explore. 

Boleh tengok jadual Cuti Panjang di bawah ini untuk rancang percutian keluarga tahun ni.

Bagi mereka yang dah gatal kaki nak naik kapal terbang dan tengok negara luar, pun boleh jer. Tak ada orang nak marah selagi kita jaga diri dan jaga SOP. Dengan Rarecation, buat masa ni kami ada trip ke: 

1) Switzerland (12 hari 9 malam) :

a) 21 Mac - 1 Apr 2022 (musim sejuk)
b) 26 Sept - 7 Oct 2022 (musim luruh)
c) 6 - 17 Dec 2022 (musim sejuk) 

Untuk baca itinerary, boleh klik di SINI.

2) Turki Musim Sejuk (12 hari 10 malam) :

10 - 21 Dec 2022 (musim sejuk)

Untuk baca itinerary, boleh klik di SINI.

3) Turki Rare (13 hari 11 malam) :

14 - 26 Oktober 2022 (musim luruh)


Apa-apa pun, dengan kondisi semasa, sila jaga diri dan patuhi SOP. Jangan lupa daratan pula bila dah dapat pergi berjalan. Bila kadar penularan Covid semakin rendah di Malaysia, bolehlah kita semua balik beraya di kampung tahun ni. Hehe 

  • SWITZERLAND

    Regular price RM13,900.00
    Regular price Sale price RM13,900.00
    SWITZERLAND
  • TURKI MUSIM SEJUK

    Regular price RM6,980.00
    Regular price Sale price RM6,980.00
    TURKI MUSIM SEJUK
  • PAKEJ UMRAH

    Regular price From RM7,740.00
    Regular price Sale price From RM7,740.00
    PAKEJ UMRAH
  • SOUTH ICELAND ADVENTURES

    Regular price RM16,600.00
    Regular price Sale price RM16,600.00
    SOUTH ICELAND ADVENTURES
1 of 4