Bas Pelancongan Tak Lalu Tempat Ini Di Swiss

Bas Pelancongan Tak Lalu Tempat Ini Di Swiss

Kalau rasa nak gambarkan syurga atas dunia bagaimana, mesti kena pergi Swiss. Lagi tepat, kita ke Swiss Alps. Orang memang jarang lalu laluan banjaran ni. Kita drive melalui pemandangan yang sangat cantik dengan salji yang masih turun pada bulan Mac. Bila bosan, kita berhenti cedok snow campur dengan cendol yang kita bawa dari KL. Bancuh air gula merah letak santan sikit, kita NYENDOL !

Kalau naik bas pelancong, biasa dia lalu highway sahaja sedangkan 95% kecantikan Swiss terletak di jalan-jalan kampung di celah-celah bedah sahajapun. Kalau melancong mode biasa KAMI JAMIN 95% KECANTIKAN SWISS ALPS ANDA TAK AKAN PERNAH LIHAT. Lagi-lagi travel dengan orang yang terlatih secara professional sebagai fotografer kan. Gambar…memang semua wajibbb lawaaa.

Turun sampai ke Kanderstag…mana tu? of course mana ramai orang pergi sini. Sebuah kampung yang sangat cantik tepi lereng gunung. Kita sewa satu rumah tradisional Swiss yang buat pakai kayu pine di lereng bukit. Tepi lereng tu sahaja kita boleh main golek-golek atas snow dengan kain pelekat kita jer. Kalau dah kesejukan sangat, kita naik duduk di hall rumah tu panaskan badan depan chimney sambil minum Milo.

Banyak lagi pengalaman nak diceritakan. Bila drive sendiri, kita dapat meneroka ke ceruk-ceruk tempat yang sememangnya sangat cantik. Trip selama 12 hari 9 malam memang banyak tempat-tempat Rare yang akan kita terokai. 

Setiap trip hanya 10 orang sahaja, jadi kapten lebih banyak masa dengan peserta dan yang penting tak perlu berebut nak bergambar. Minta saja pada kapten. Nak tengok itinerary dan harga pakej kami, boleh BACA DI SINI.

YANG SERIUS TERINGIN NAK KE SWISS 2022, HUBUNGI ALYA DI SINI. Slot kami tak buka banyak dan ada tarikh yang sudah hampir penuh. 

Tarikh Trip: 

21 Mac - 01 Apr 2022
26 Sep - 07 Okt 2022
06 Dis - 17 Dis 2022

Jangan sampai melepas ye Cik Salmah.

Tolong share juga bagitahu yang lain sekali supaya tidak melepas berjemaah dan menangis tengok gambar gambar kita di sana.

Back to blog

Featured collection

1 of 4