5 Aktiviti Rare Yang Anda Patut Cuba Bersama Trip Rarecation Swiss Alps

5 Aktiviti Rare Yang Anda Patut Cuba Bersama Trip Rarecation Swiss Alps

Switzerland bukan saja menyediakan pemandangan yang cantik malah ada aktiviti yang menarik juga boleh dilakukan disana. Aktiviti-aktiviti ini juga sesuai untuk seisi keluarga. Jadi kalau bawa anak-anak taklah mereka bosan sangat. 

Ini antara 5 aktiviti RARE yang ada di Swiss.

1. RATAH COKLAT

Kita akan pergi ke tempat pembuatan coklat paling tua di Swiss, ratah coklat fresh baru keluar oven. Ada macam macam rasa yang pasti anda terliur sebelum rasa coklatnya.

2. DAYUNG SAMPAN DI TASIK BIRU

Di Swiss ni memang banyak tasik, ada yang atas gunung ada yang bawah gunung. Yang pasti airnya biru jernih dan pasti membuatkan anda tenang menikmati keindahan alam semulajadi.

3. CIUM GLACIER

Kita kena panjat gunung, drive kereta lalu lereng bukit untuk sampai ke tempat glacier ni. Memang adventure dan tak ramai orang tahu tempat ni.

4. MAIN SLEDGE

Bila dah sampai Swiss semua akan berasa sebaya, rasa muda kembali ceria. Jika dikampung dulu kita tarik upih, di Swiss ni kita tarik sledge. Memang Rare!

5. TOBOGGUN RUN 134KPH

Toboggun ni ada hand break. Kalau nak bawa ikut had laju pun boleh je tapi biasa kita nak lepas je handbrake tu nak rasa terjun gunung sambil jerit kuat kuat. Best woo.

Untuk memberi keselesaan pada peserta, kita akan travel dalam kumpulan yang kecil sahaja (10 pax per trip), jadi tak kelam kabut nak selesaikan setiap aktiviti ini. Boleh ambil gambar tanpa banyak gangguan, minta saja pada kapten.

Jika nak ke Swiss dan buat semua aktiviti menarik diatas, boleh join hubungi Kapten Aaron segera di 016-6261801.
Back to blog

Featured collection

1 of 4